Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham. Az Oracle Marketing Cloud így most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában — olvasható az Oracle közleményében. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
És még ez is...
-
2016. október 11.
Robotgyártó gigásszal fog össze a Microsoft
-
2018. október 1.
Trezorit: 3,7 milliárdos injekció
-
2017. május 10.
ABB – IBM együttműködés
-
2013. január 15.
Különös: pénzzel motiválják a dolgozókat
-
2015. június 29.
Kóka cége Indonéziában terjeszkedik
-
2019. július 1.
Megszoktuk, hogy a készpénzzel fizetünk