Az Oracle felvásárolja a Maxymisert

felhoAz Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham. Az Oracle Marketing Cloud így most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában — olvasható az Oracle közleményében. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Szeptember 1-től mindenkinek jobb lesz

sze aug 26 , 2015
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnökének rendelete megújítja az előfizetői szerződésekre vonatkozó hírközlési szabályozást. Változást hoz többek között a szerződés megkötése, módosítása, megszűnése, a szolgáltatói felelősség, a kiskorúak védelme és az üzleti előfizetőkre vonatkozó előírások terén is. Az új szabályozás erősíti az előfizetők és a felhasználók jogi védelmét, […]
taps

Friss, ropogós