2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából. Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás.
És még ez is...
-
2015. április 20.
A streaming legyőzi a letöltést
-
2012. február 9.
NZZ: vége az ingyenes tartalomnak
-
2018. december 17.
A labdarúgó-világbajnokság vezeti a Google 2018-as keresési listáját
-
2015. április 7.
Megvan hogyan lehet elkapni a korrupt hivatalnokokat
-
2012. augusztus 6.
Egyházasdengeleg nyerte a Vodafone versenyét