Invitel: így vásárlunk mi

2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából. Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás.

Invitel_infografika_Online_vasarlas

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A tévéjét is elbukja a kun-mediátoros Marcsika

pén aug 14 , 2015
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala (NMHH) hirdetményben tette közzé, hogy a Kun-Mediátor Kft. médiaszolgáltató Mediátor TV elnevezésű lineáris médiaszolgáltatását hivatalból törli a nyilvántartásából, továbbá felszólítja a társaságot, hogy harminc napnál régebben lejárt, mindösszesen 16 041 forint médiaszolgáltatási díjtartozását nyolc napon belül fizesse meg az NMHH számlájára. Nem meglepő […]

Friss, ropogós