2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából. Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás.
Next Post
A tévéjét is elbukja a kun-mediátoros Marcsika
pén aug 14 , 2015
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala (NMHH) hirdetményben tette közzé, hogy a Kun-Mediátor Kft. médiaszolgáltató Mediátor TV elnevezésű lineáris médiaszolgáltatását hivatalból törli a nyilvántartásából, továbbá felszólítja a társaságot, hogy harminc napnál régebben lejárt, mindösszesen 16 041 forint médiaszolgáltatási díjtartozását nyolc napon belül fizesse meg az NMHH számlájára. Nem meglepő […]

És még ez is...
-
2012. július 19.
Novembertől feketelistázzák a weboldalakat
-
2013. május 22.
Csökken a mobilinternet-adatforgalom
-
2014. augusztus 18.
A Twitteren mutatták be Michael Jackson új videoklipjét
-
2018. október 1.
Szeretnél helyi adót intézni elektronikusan Budapesten?
-
2015. május 12.
Jön a webhalál… és itt van VII.
-
2015. március 3.
DT: hamarosan internetparadicsom lesz, igaz nem mindenkinek