Az okosabb nyomtatás irányába terelné a vállalatokat a Xerox, legújabb fejlesztésükkel, a Print Awareness Tool névre keresztelt online megoldásukkal arra szeretné ösztönözni a vállalatokat és azok dolgozóit, hogy csökkentsék a felesleges nyomtatások számát, mert ezzel nem csupán a költségeiket tarthatják kordában, hanem a környezetüket is óvják. A Xerox európai kutatóközpontjában kidolgozott, a gamification technológiára alapuló, online alkalmazás egyszerűen telepíthető bármely irodai számítógépre és bekapcsolásával a beépített, valós idejű számlálók pillanatok alatt kimutatják, hogy ki, mikor, milyen volumenben nyomtatott és ezek adott esetben mennyi pazarlást jelentettek. Ugyanakkor nem csupán statisztikák készítésére, naplózásra alkalmas a Print Awareness Tool. Ez az eszköz tanácsot, javaslatot is tud tenni arra, hogyan változtathatóak meg a cégnél az addigi „rossz” nyomtatási szokások többek közt a digitális felületek, megoldások beiktatásával.
És még ez is...
-
2015. július 23.
Rendszert váltana Ónodi-Szűcs
-
2021. augusztus 26.
Az Antenna Hungária (is) elveszíti állami vagyon jellegét
-
2016. december 12.
Egy lépés vissza: december közepétől szünetel a mobilos jegyvásárlás
-
2017. szeptember 6.
Magányos? Chateljen a mosógépével
-
2021. április 4.
Automatizálni próbálja a könyvelést a Process Solutions
-
2014. szeptember 30.
QR-kódokkal mutatják be Mány nevezetességeit