A Xerox olyan, mint a vadakat terelő juhász

xerox2Az okosabb nyomtatás irányába terelné a vállalatokat a Xerox, legújabb fejlesztésükkel, a Print Awareness Tool névre keresztelt online megoldásukkal arra szeretné ösztönözni a vállalatokat és azok dolgozóit, hogy csökkentsék a felesleges nyomtatások számát, mert ezzel nem csupán a költségeiket tarthatják kordában, hanem a környezetüket is óvják. A Xerox európai kutatóközpontjában kidolgozott, a gamification technológiára alapuló, online alkalmazás egyszerűen telepíthető bármely irodai számítógépre és bekapcsolásával a beépített, valós idejű számlálók pillanatok alatt kimutatják, hogy ki, mikor, milyen volumenben nyomtatott és ezek adott esetben mennyi pazarlást jelentettek. Ugyanakkor nem csupán statisztikák készítésére, naplózásra alkalmas a Print Awareness Tool. Ez az eszköz tanácsot, javaslatot is tud tenni arra, hogyan változtathatóak meg a cégnél az addigi „rossz” nyomtatási szokások többek közt a digitális felületek, megoldások beiktatásával.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.