Az okosabb nyomtatás irányába terelné a vállalatokat a Xerox, legújabb fejlesztésükkel, a Print Awareness Tool névre keresztelt online megoldásukkal arra szeretné ösztönözni a vállalatokat és azok dolgozóit, hogy csökkentsék a felesleges nyomtatások számát, mert ezzel nem csupán a költségeiket tarthatják kordában, hanem a környezetüket is óvják. A Xerox európai kutatóközpontjában kidolgozott, a gamification technológiára alapuló, online alkalmazás egyszerűen telepíthető bármely irodai számítógépre és bekapcsolásával a beépített, valós idejű számlálók pillanatok alatt kimutatják, hogy ki, mikor, milyen volumenben nyomtatott és ezek adott esetben mennyi pazarlást jelentettek. Ugyanakkor nem csupán statisztikák készítésére, naplózásra alkalmas a Print Awareness Tool. Ez az eszköz tanácsot, javaslatot is tud tenni arra, hogyan változtathatóak meg a cégnél az addigi „rossz” nyomtatási szokások többek közt a digitális felületek, megoldások beiktatásával.
És még ez is...
-
2016. augusztus 12.
A FASz megbírságolta a Google-t Oroszországban
-
2016. január 21.
Díjazták a Schneider Electric kompakt adatközpontját
-
2018. szeptember 15.
Trump: mostantól büntetjük a választásokba történő beavatkozásokat
-
2017. november 25.
DC 10: átadták Magyarország legkorszerűbb adatközpontját
-
2015. október 6.
Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás indult
-
2020. szeptember 28.
E-hulladék: nagy gond a műanyagok újrahasznosítása