Az Ericsson és az AT&T Drive Studio közös tanulmányából kiderül, hogy az okos jármű funkciók és szolgáltatások várhatóan jelentősen befolyásolják majd az ügyfelek jövőbeni járművásárlási döntéseit. Az adatok olyan nemzetközi ügyfelektől származnak, akik a következő öt évben terveznek új autót vásárolni. A felmérést az Ipsos végezte 2014 júliusában és augusztusában. „Az adatokból világosan láthatók annak jelei, hogy az okos autó funkciók a jövőben fontos szolgáltatásnak számítanak majd az autóvásárlások során” – jelentette ki Arun Bhikshesvaran, az Ericsson marketingigazgatója. Mint elmondta, a tanulmányból az is kiderül, hogy az átalakulás világméretű lesz, mely egy olyan világot eredményez, ahol a fogyasztók az összes piacon és az összes autómárka esetében elvárják e szolgáltatások meglétét. Most lépünk a csatlakoztatott jármű innovációk új korszakába, ezek rövidesen életünk összes aspektusát integrálják majd.
És még ez is...
-
2019. szeptember 18.
Magyarország első okosvárosrésze jön létre a Ligetben 2023-ra
-
2012. október 3.
Adatszivárgás: a megelőzés a leghatékonyabb védekezés
-
2014. augusztus 22.
Az alkalmazás-virtualizáció klassz II.
-
2019. október 1.
Mabisz: több mint 220 ezren töltötték le a kárbejelentő alkalmazást
-
2019. október 27.
Vatikán próbál lépést tartani: okosrózsafüzért mutattak be
-
2018. május 14.
Az SAP innovációs díjjal is honorálja a vevőit