Találkoztak már okostelefonjában elmerült felhasználóval vásárlás közben? Meglehet, hogy az illető nem az e-mailjeit ellenőrizte vagy unalmában böngészett a neten, hanem azon dilemmázott, hogy vajon megfelelő-e a bolt megvásárolni a kiválasztott terméket, nem találja-e meg ugyanazt máshol kedvezőbb feltételekkel. Kutatások szerint egyre többen használják „bemutatóteremként” a boltokat – legalábbis az Egyesült Államokban. Bemennek a boltba, megnézik, kipróbálják a terméket aztán megrendelik az interneten – így még csak haza sem kell cipelniük – vagy egy árösszehasonlító oldal segítségével kiválasztják azt az áruházat, ahol a legolcsóbban megkapják a kiszemelt árut és átmennek oda, megvásárolni azt – írja a netidok.postr.hu.
És még ez is...
-
2013. szeptember 23.
UPC: meghallgattatott a régi előfizetők imája
-
2013. augusztus 9.
Állítólag bevált a fizetős modell a Die Welt online-nál
-
2016. január 29.
Meghosszabbítja a visszaszállítási költségtérítését a PayPal
-
2012. december 21.
Weben látogatható Nero császár Aranypalotája
-
2012. július 9.
Csökken az ADSL előfizetők száma
-
2018. február 5.
Munkaszervező zenészkatalógus indult