Állítólag bevált a fizetős modell a Die Welt online-nál

 

Az Axel Springer lapkiadó szerint sikeresen állt át az előfizetéses üzleti modellre a Die Welt című német napilap online kiadása. A fizetős rendszer bevezetése óta eltelt hat hónapban több mint 47 ezer felhasználó regisztrált a welt.de hírportálon, ami a nyomtatott kiadás 228 ezres napi átlagos példányszámának alig ötöde. A lap előfizetői közül további 27 ezren regisztráltak a portálon. Az adatok azt mutatják, hogy az olvasók a digitális környezetben egyre inkább hajlandók pénzt kiadni újságért – idézték német lapok csütörtökön az Axel Springer közleményét. A Die Welt az első német országos napilap, amely fizetős rendszerrel próbálkozik az online kiadásban. Havonta az első húsz cikket továbbra is ingyen olvashatják a welt.de látogatói, a 21. cikktől pedig havi átalánydíjért lehet hozzáférni portál teljes tartalmához. A legolcsóbb előfizetési csomag havi 6,99 euróba kerül, a legdrágább ára pedig 14,99 euró. A nyomtatott kiadás előfizetőinek nem számolnak fel külön díjat, de nekik is regisztrálniuk kell, hogy mindenhez hozzáférjenek. (Érdekes lett volna összehasonlítani a fizetős szolgáltatás bevezetése előtti online olvasószámot a mostanival. Ezt az adatot valahogy “elfelejtették” közölni… A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Izléstelenkednek a hackerek

pén aug 9 , 2013
  Az utolsó szovjet elnök, Mihail Gorbacsov halálhírét keltették hackerek a RIA Novosztyi orosz hírügynökség német nyelvű Twitter oldalán. A hírügynökség perceken belül közbelépett és eltávolította a honlapjára szerda este felkerült hamis üzeneteket, amelyek arról tudósítottak, hogy Gorbacsov meghalt Jekatyerinburgban egy kávézóban, amikor egy független helyi politikussal találkozott – írta […]

Friss, ropogós