A közösségi finanszírozás (crowdfunding) módszerével 15 ezer előfizetőt és összesen 900 ezer eurót gyűjtött határidőre egy német online újság, a Krautreporter.de. „Ti vagytok a crowd (sokaság, közösség), mi vagyunk a riporterek, és együtt mi vagyunk a Krautreporter” – áll a portált bemutató szövegben, amely szerint azért van szükség az új lapra, mert „az online újságírás tönkrement”, vagyis sok médium számára „a kattintásszám fontosabb a történetnél”, a komoly online kiadványokat is „ellepi a bulvár”, mindenütt ott az „idegesítő reklám” és senki sem tudja áttekinteni a fejleményeket, „ha a világot már csak rövidhírekben mesélik el” — írja az MTI. (Egyetértünk: ha „csak” rövidhírekben mesélnék a világ dolgait, az tényleg szomorú lenne. A-szerk- megj.)
És még ez is...
-
2015. január 30.
Tajvan: megelégelték, hogy egyre többen halnak bele a videojátékokba
-
2021. szeptember 21.
Oroszországi választás: az már biztos, hogy az Apple és a Google megbukott
-
2018. november 2.
Bajban a Facebook
-
2021. június 26.
A Linkedin is segít felszámolni a gyűlöletbeszédet
-
2020. október 17.
A Vodafone 5G-frekvenciával támogatja a Műegyetemet