És még ez is: nyakunkon a Digitális Immunerősítő Program

A biztonságos adatkezelés érdekében új, fiataloknak szóló, a védekezőképességüket erősítő országjáró kampányt indít az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) és az Új Nemzedék Központ által életre hívott Digitális Immunerősítő Program (DIP). Az Emmi arra szólítja fel az embereket, hogy vigyázzanak az online adataikra, és védjék a fiatalokat a káros tartalmaktól. A grandiózusnak nehezen nevezhető tervek szerint idén tizennyolc iskolába látogat el a DIP roadshow-ja; egész napos programokkal várják a diákokat, a tanárokat és a szülőket. Jelezték, hogy interaktív módon világítanak rá a fiatalok előtt álló digitális kihívásokra, valamint a közösségi média veszélyeire. A résztvevők a saját szemükkel kísérhetik végig, miként csalhatják csapdába az adatvadászok az embereket, és tulajdoníthatják el akár néhány perc alatt a teljes digitális életüket — csak bízhatunk abban, hogy ezzel még véletlenül sem csinálnak kedvet a fogékony korban lévő csemetéknek a sötét oldalhoz való csatlakozásra. Az országjárás során a fiatalok megismerhetik a legfrissebb tartalomszűrő programokat. Az otthoni és munkahelyi wifibeállítások gyakorlati lehetőségein kívül sok kibervédelmi eszközről is hallhatnak, amelyekkel az otthoni internetezést tehetik biztonságosabbá – fűzték hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Felvásárolta a TomTomot a Bridgestone

pén febr 8 , 2019
ShareTweetPinShareJárműelektronikai adatátviteli technológiában piacvezető vállalatot vásárol fel a mobilitási szolgáltatásainak fejlesztéséhez a Bridgestone autóipari beszállító konszern – közölte a Bridgestone Europe. A tájékoztatás szerint a Bridgestone Europe, a Bridgestone Corporation Európa, Közel-Kelet és Afrika (EMEA) régióért felelős leányvállalata 910 millió euróért 100 százalékban felvásárolja a TomTom csoport telematikai üzletágát, a […]
auto

És még ez is...