A közösségi finanszírozás (crowdfunding) módszerével 15 ezer előfizetőt és összesen 900 ezer eurót gyűjtött határidőre egy német online újság, a Krautreporter.de. „Ti vagytok a crowd (sokaság, közösség), mi vagyunk a riporterek, és együtt mi vagyunk a Krautreporter” – áll a portált bemutató szövegben, amely szerint azért van szükség az új lapra, mert „az online újságírás tönkrement”, vagyis sok médium számára „a kattintásszám fontosabb a történetnél”, a komoly online kiadványokat is „ellepi a bulvár”, mindenütt ott az „idegesítő reklám” és senki sem tudja áttekinteni a fejleményeket, „ha a világot már csak rövidhírekben mesélik el” — írja az MTI. (Egyetértünk: ha „csak” rövidhírekben mesélnék a világ dolgait, az tényleg szomorú lenne. A-szerk- megj.)
Next Post
Kaspersky: Magyarország nem csak a VB-ről maradt le
ked jún 17 , 2014
Nagy a meleg, a fociláz szedi az áldozatait. A Kaspersky Lab vezetése például úgy döntött, hogy a Kaspersky Internet Security – Multi-Device 2014 vásárlókat egy új, ingyenes focis videojátékkal lepi meg. Az akció 2014 júniusában és júliusában tart, a speciális matricával ellátott termékeket Latin-Amerikában, a Közel-Keleten, Törökországban, valamint Ukrajnában érhetik […]

És még ez is...
-
2015. szeptember 7.
NMHH: iskolák is jelentkezhetnek a Neumann-pályázatra
-
2014. november 21.
Agresszív a Google, de egyelőre hiába
-
2015. szeptember 22.
Újabb ok, amiért az Instantot érdemes választani
-
2017. május 12.
Moszkva rákapcsol az információs társadalom fejlesztésére
-
2013. május 30.
Neelie Kroes: még nem elég