Az Incapsula által készített tanulmány szerint, az internetes forgalom 51 százalékát generálják olyan számítógépek, amelyet nem emberek használnak. Másképp lefordítva a hírt, a weboldal látogatóknak csak 49 százaléka valóban ember, így célszerű lehet felülvizsgálni a látogatottsági adatok alapján történő hirdetési üzleti modelleket. Illetve lehetne, de nem szükséges, mivel a nem-emberi felhasználók, például a forgalom ötödéért felelős kereső robotok, csak minimálisan befolyásolják a látogatottsági adatokat. A forgalom maradék 31 százaléka valamilyen kártékony tevékenység, például kéretlen hirdetéseket tartalmazó hozzászólások eredménye.
És még ez is...
-
2020. augusztus 12.
Ár-érték arány: elégedettek vagyunk a hírközlési hálózatokkal
-
2012. május 23.
Mihalkov adóztatna
-
2016. február 11.
Sutba dobták a jó öreg Excel-táblát, és kiderült, hogy jól tették
-
2014. március 7.
Megtört a Getty Images