A mobilban hisznek a marketingvezetők, 94 százalékuk szerint ez lesz a jövő marketing-csodafegyvere. A big datától és a közösségi médiától még mindig tartanak, de már pontosabban látják, mire érdemes használni őket, és brandjeiket sem féltik annyira a kommentelőktől. A vezérigazgatók egyre inkább bíznak bennük, s ahol a digitális trendeket értő marketinges írja a stratégiát, ott a cég is eredményesebb — legalább is az IBM’s Institute for Business Value tanulmánya szerint. Az elemzés rámutatott, hogy a marketingvezetők 94 százaléka úgy gondolja, a fejlett számítógépes analitika kifejezetten fontos szerepet játszik majd a vállalati marketingcélok elérésében. Ugyanakkor 82 százalékuk úgy látja, szervezetük még nincs kellőképpen felkészülve a big data kiaknázására – számuk 11 százalékkal több, mint három évvel ezelőtt. A marketingvezetők számára a digitális aktivitás három legfontosabb területe továbbra is a fogyasztók számára vonzó mobil és tabletes alkalmazások fejlesztése, a vevők elkötelezettségének megerősítése a közösségi média segítségével, és a hatékony, technológiával támogatott ügyfélmenedzsment. A marketingvezetők 94 százaléka gondolja úgy, hogy a következő árom-öt évben a mobilalkalmazások használata fontos szerepet játszik majd céljaik elérésében – 2011-ben csak 80 százalékuk vélekedett így.
És még ez is...
-
2014. december 20.
Már kapható a Click 4 Skill 2.0
-
2017. május 20.
Az 1×1 app megmutatja, hogy hol lehet közügyeket intézni
-
2014. május 22.
Megérkezett a Nokia Lumia 630 okostelefon
-
2012. december 16.
A Google szerint majdnem közepesek az orosz utak
-
2013. március 25.
Brüsszel rászállt az Apple-re
-
2017. április 17.
BringaMánia: hamarosan a Balaton körül is