A világ igazán tavaly kezdett rájönni a Big Data jelentőségére, amelynek egyik fő haszonélvezője a reklámpiac lehet (Leszámítva persze az NSA-t. A -szerk- megjegyzése). Az IBM 2012-es becslése szerint a világ összes adatállományának 90 százaléka az előző két évben keletkezett, és minden egyes nap 2,5 trillió bájtnyi új adat jön létre. Ekkora adatállomány felhasználása és elemzése óriási kihívást jelent. Nem csoda, hogy 2013-ban nem kevesebb mint negyven Big Data elemzéssel foglalkozó cégek vásároltak fel, például a BlitzerMobile-t az Oracle, az Infochimpset a CSC. A BDO 2014-ben további exponenciális növekedést vár ezen a területen, mivel az The International Institute of Analytics várakozása szerint ez terület hatszor olyan sebességgel fog nőni, mint a teljes it-szektor — áll a BDO tanácsadó társaság közleményében.
És még ez is...
-
2013. november 17.
Már kasszíroz az első pc-alapú pénztárgép
-
2014. június 11.
Apróhirdetési piac: beszált a harcba a Merkato
-
2017. szeptember 10.
Valamikor szeptemberben indul az Országos IT Megmérettetés
-
2018. november 10.
Nagy üzletet kötött az OTT-One Nyrt.
-
2013. augusztus 16.
A Sony öt díjat kapott az EISA-tól
-
2015. július 24.
E-kereskedelem: hasít a Prímagáz