E-kereskedelem: hasít a Prímagáz

bevasarlokosarEgy év alatt megduplázta forgalmát a PrimaNet.hu online szakáruház. A Prímagáz 2014 januárjában indította el webáruházát, azóta a látogatók száma százötven százalékkal, az értékesítés volumene háromszáz százalékkal nőtt. A nyári hónapokban is népszerűek a PB-gázzal működő készülékek, kiegészítők, ilyenkor jellemző, hogy a sütő, főzőkészülékek, grillek forgalma is erősödik. Miután a vásárlók hatvan százaléka férfi, a barkácsolási, kertészeti szerszámok, eszközök is az eladási lista felső régiójában helyezkednek el.

A PrimaNet.hu-n összesen 145 kategóriában 9500-féle termék található, és a készlet folyamatosan növekszik. A látogatottsági adatok szerint legtöbben a főzés (tizenegy százalék), a műhely (hat és fél százalék), a grill (öt százalék), az otthon-ház (négy százalék) és a kert (négy százalék) fő kategóriákat keresik. A statisztikák szerint a látogatók között hatvan százalék a férfiak aránya, a vásárlók nyolcvan százaléka a 25-54 éves korosztályból kerül ki. A PrimaNet-et a látogatók ötöde mobileszközről keresi fel.

One comment to “E-kereskedelem: hasít a Prímagáz”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.