Apróhirdetési piac: beszált a harcba a Merkato

aprohirdetesFelboríthatja az apróhirdetési piacot egy új belépő, a Merkato.hu. A két nagy apróhirdetési oldal, az OLX (korábban apród) és a Jófogás öldöklő harcot folytat egymás ellen, ám lehet, hogy egy nevető harmadik, a Merkato.hu lehet hosszabb távon a nyertes. Az új apróhirdetési oldal -a saját közlése szerint- ugyanis azt valósította meg, amit eddig Magyarországon, vagy Európában sem senki: a közösségi médiára ültette a piacot, és annak marketingerejét használja ki.

“A Merkato.hu rendszeréhez hasonló kettő van a világon” – jelentette ki Csizinszky András, az oldalt üzemeltető NAVAN Media Kft. ügyvezetője. A Merkato az ország első és egyetlen közösségi piactere, amely teljes mértékben a Facebookra épül. Az oldal indulását nyereményekkel segítik, iPhone-t és tabletet zsebelhetnek be az első közösségi piacozók, de a kreditrendszernek köszönhetően az aktivitással szerzett pontokat hirdetésre és egyéb szolgáltatásra is válthatják.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.