A táblagép-penetráció dinamikus növekedést mutat: a 2012-re egy százalékról öt százalékosra nőtt az eszközzel rendelkezők aránya, tavaly pedig megháromszorozódott, és év végére elérte a 17 százalékot. A tabletek iránti kereslet növekedését a Depo.hu ár-összehasonlító oldal adatai tovább árnyalják – áll a KutatóCentrum felmérésében. „2013-ban duplájára nőtt az oldalunkon a táblagépekre irányuló keresések száma, ami többek között annak köszönhető, hogy egyre több olyan alacsonyabb árkategóriájú készülék jelent meg a piacon, amely a széles közönség számára is elérhető. Ennek megfelelően a legnépszerűbb termékünk egy mindössze 15 ezer forintos tablet volt” – mondta el Szabari László, a Depo.hu vezetője. Hozzátette, a top 10 legkeresettebb táblagép közé mindössze három magasabb árkategóriájú eszköz, a Google Nexus 7, a Samsung Galaxy Tab 2 7.0 és az Apple iPad 2 került be.
És még ez is...
-
2012. október 24.
TIER 3-as adatközpontot épít a SYNERGON
-
2013. május 29.
Pénzügyi-, és informatikai igazgatók: szoros emberfogás
-
2019. június 7.
Egyre többen vásárolunk külföldön
-
2014. szeptember 5.
Olcsó Nokia Lumiák jönnek csúcskategóriás fotóaparáttal
-
2014. április 24.
Konszolidálódik az online apróhirdetési piac