Egyre többen kattintanak a közmédia honlapjaira

kattintasA magyar közmédia internetes portfoliója érte el a legtöbb valós felhasználót március hónapban a DKT (Digitális Közönségmérési Tanács) Közönségmérés, és a DKT-OLA áprilisra becsült adatai alapján a televíziós portálcsoportok közül. A hirado.hu-t, a médiaklikk.hu-t, a telesport.hu-t és a petőfilive.hu-t is magába foglaló portfoliót, március hónapban 722 ezer valós felhasználó kereste fel, ami az előző havi 641 ezer látogatóhoz képest közel 13 százalékos emelkedést jelent, megelőzve ezzel a kereskedelmi televíziós csatornák online felületeinek látogatottságát. Csak a hirado.hu-nak önállóan 551 ezer valós felhasználója volt. A DKT-OLA áprilisi becsült adatai a tendencia folytatását mutatják, hiszen a mutatók szerint az online portfolió 707 ezer látogatót ért el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XXVI.

sze máj 6 , 2015
Tavaly Európában öt százalékkal, Magyarországon pedig harminc százalékkal több TV fogyott mint egy évvel ezelőtt. A Samsung érték alapú részesedése 39 százalék Európában, Magyarországon pedig 43 százalék volt. A Vatera számokban: közel 2,7 millió regisztrált felhasználó, 145,3 milliárd átmenő forgalom, 33 millió eladott termék. Indulásának első évében, 2000-ben csupán 701 […]
szám

Friss, ropogós