A táblagép-penetráció dinamikus növekedést mutat: a 2012-re egy százalékról öt százalékosra nőtt az eszközzel rendelkezők aránya, tavaly pedig megháromszorozódott, és év végére elérte a 17 százalékot. A tabletek iránti kereslet növekedését a Depo.hu ár-összehasonlító oldal adatai tovább árnyalják – áll a KutatóCentrum felmérésében. „2013-ban duplájára nőtt az oldalunkon a táblagépekre irányuló keresések száma, ami többek között annak köszönhető, hogy egyre több olyan alacsonyabb árkategóriájú készülék jelent meg a piacon, amely a széles közönség számára is elérhető. Ennek megfelelően a legnépszerűbb termékünk egy mindössze 15 ezer forintos tablet volt” – mondta el Szabari László, a Depo.hu vezetője. Hozzátette, a top 10 legkeresettebb táblagép közé mindössze három magasabb árkategóriájú eszköz, a Google Nexus 7, a Samsung Galaxy Tab 2 7.0 és az Apple iPad 2 került be.
És még ez is...
-
2014. október 14.
Canon nyomtatóval etetett az ALDI
-
2012. február 9.
Játékosan buzdít bankolásra az IND
-
2016. április 20.
Korlátlan internet a mobilon, már nem csak meglévő UPC előfizetőknek
-
2014. augusztus 14.
A Tesco Mobile rátalált a vevőmágnesre
-
2016. augusztus 16.
Hasít a számítógép, elektronikai és optikai termékek gyártása
-
2012. március 2.
Belenézhetnek a mobilokba az USA-ban