Csak három felsőkategóriás tablet népszerű

tabletA táblagép-penetráció dinamikus növekedést mutat: a 2012-re egy százalékról öt százalékosra nőtt az eszközzel rendelkezők aránya, tavaly pedig megháromszorozódott, és év végére elérte a 17 százalékot. A tabletek iránti kereslet növekedését a Depo.hu ár-összehasonlító oldal adatai tovább árnyalják – áll a KutatóCentrum felmérésében. „2013-ban duplájára nőtt az oldalunkon a táblagépekre irányuló keresések száma, ami többek között annak köszönhető, hogy egyre több olyan alacsonyabb árkategóriájú készülék jelent meg a piacon, amely a széles közönség számára is elérhető. Ennek megfelelően a legnépszerűbb termékünk egy mindössze 15 ezer forintos tablet volt” – mondta el Szabari László, a Depo.hu vezetője. Hozzátette, a top 10 legkeresettebb táblagép közé mindössze három magasabb árkategóriájú eszköz, a Google Nexus 7, a Samsung Galaxy Tab 2 7.0 és az Apple iPad 2 került be.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.