Az idei szigetországi Finovate alkalmával az IND új, Gamification elnevezésű koncepcióját mutatta be, melynek célja, hogy a banki folyamatok szórakoztatóvá tételével motiválja az ügyfeleket a különböző szolgáltatások használatára. A gamification avagy „játékosság” élményét nyújtó fejlesztést az egyes online játékok, illetve a webes technológiák elterjedésével újra virágkorukat élő hűségprogramok alapozzák meg. Az IND ezt az újfajta gondolkodásmódot építette be banki front-end termékébe, az IND Banking Front-Office-ba. A szolgáltatás lényege, hogy a különböző banki tranzakciók – mint az átutalás, a pénzlekötés, illetve elektronikus számlakivonat, – igénybevételével pontokat, úgynevezett badge-eket lehet gyűjteni, amelyek beválthatóak a bank által adott kedvezményes banki termékekre, kedvezőbb szolgáltatási díjakra vagy akár jobb kamatra is.
És még ez is...
-
2014. február 4.
Szinte havonta variálja tarifáit a Telekom
-
2020. január 1.
Magyar Telekom mobilinternet forgalom: pályacsúcs karácsonykor
-
2022. július 8.
Jobban jár, aki kivárt: Indul a készülékcsre program 2.0
-
2016. december 16.
Főként az internetes szolgáltatáscsomag váltására nyitottak az ügyfelek
-
2016. május 21.
A többség lecserélné az internetszolgáltatóját
-
2015. február 13.
Egy vicc, amit a mobilszolgáltatók adatcsomagnak neveznek