Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig harmadik helyezést ért el a nagyvállalatok között. A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop.
És még ez is...
-
2013. március 8.
A CeBIT-en kezd a MOHAnet
-
2014. július 12.
A jövő héten már blokkolnak online fogadási oldalakat
-
2014. június 3.
Gyönyör, amikor a mentor és a mentorált egymásra talál
-
2016. június 28.
Minden ágazatban látványosan romlottak a magyar gazdaság kilátásai
-
2015. december 26.
Kétszáz tabletet vásárolnának a kéményseprőknek
-
2018. október 13.
Nelson szerint minden rendben