Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig harmadik helyezést ért el a nagyvállalatok között. A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop.
Next Post
Projektmenedzsment művészien
sze nov 13 , 2013
Soha nem látott érdeklődés mellett rendezte meg a PMI Budapest, Magyar Tagozat az első magyarországi, angol nyelvű projekt-konferenciát november 7-én, a projektmenedzsment világnapján. A konferencián a projektmenedzsment legaktuálisabb témáit járta körül a PMI, mint például a projektportfólió-menedzsment, a projektirodák kérdésköre, mi újat hozott, hogyan alakította át a szakmát az „agilis” […]

És még ez is...
-
2015. szeptember 14.
Nem merült fel eredeti ötlet a Telenor Youth Forumon
-
2015. június 30.
A nap képe: sorban állás a Telenor üzletében
-
2015. november 23.
Fekete péntek: minden korábbinál több látogató az Extreme Digitálnál
-
2016. augusztus 5.
A sorrend: Samsung, Apple, Huawei
-
2013. október 24.
A Telekom ismét pályáztatja a civileket