Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig harmadik helyezést ért el a nagyvállalatok között. A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop.
Next Post
Projektmenedzsment művészien
sze nov 13 , 2013
Soha nem látott érdeklődés mellett rendezte meg a PMI Budapest, Magyar Tagozat az első magyarországi, angol nyelvű projekt-konferenciát november 7-én, a projektmenedzsment világnapján. A konferencián a projektmenedzsment legaktuálisabb témáit járta körül a PMI, mint például a projektportfólió-menedzsment, a projektirodák kérdésköre, mi újat hozott, hogyan alakította át a szakmát az „agilis” […]

És még ez is...
-
2012. április 18.
Ötszáz új munkahelyet teremt az IT Services
-
2014. április 2.
A Key Telecom nem aprózza
-
2014. október 31.
A Vatera csatlakozott a Webox-hoz
-
2015. május 5.
Lesz még jobb roaming ajánlat a Magyar Telekomtól
-
2016. május 9.
Az EU-hoz fordulnának, ha a kormány blokkolja az Ubert
-
2013. április 15.
Több, mint egymillió kalóz DVD-t foglaltak le