Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig harmadik helyezést ért el a nagyvállalatok között. A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop.
És még ez is...
-
2012. március 10.
Fizetésképtelen az Albacomp (frissült)
-
2013. május 28.
A POLYGON elhatárolódik és fenyeget
-
2015. december 24.
400 ezer forintos tabletek a masinisztáknak
-
2013. április 25.
A Microsoft fordított áfát javasol
-
2015. május 26.
Hegymenetben a Lenovo
-
2015. január 19.
Ingyenes könyvkiadást kínál a Publio