Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén. A felméréseket és a sorrend megállapítását az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit hatvan százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, negyven százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.
És még ez is...
-
2014. február 19.
Milliós nyereményjáték a Telenornál
-
2016. december 19.
Új műsorhoz, új férfi kell…
-
2018. december 28.
Durva veszteséggel zárta az évet a BalaBit
-
2015. július 27.
Megnyílt az első robotszemélyzettel működő hotel
-
2012. október 17.
Focitámogatás: dörgölődzik a Magyar Telekom
-
2012. augusztus 10.
Nagyon nyereséges a Magyar telekom