Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén. A felméréseket és a sorrend megállapítását az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit hatvan százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, negyven százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.
És még ez is...
-
2015. december 28.
Synergon: game over
-
2013. augusztus 23.
Önzetlenség: Zuckerberg az emberiség jótevője lenne
-
2015. január 11.
Auróra: másfél milliárdos felújítás
-
2013. május 31.
Hárommilliárdos informatikai fejlesztés az OEP-nél
-
2016. május 3.
Tavaly ismét növekedni kezdett a HP Magyarországon