Javított az Invitel, de nem eleget

Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén. A felméréseket és a sorrend megállapítását az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit hatvan százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, negyven százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Megöregedett a világ első férge

sze nov 13 , 2013
Az első számítógépes féreg 1988-ban jelent meg. Ez volt a hírhedt Morris-worm, és az akkori incidens napokra lebénította a világhálót. Többfajta rést is kihasznált, amelyek ugyan régóta ismertek voltak, de tulajdonképpen ez hívta fel a figyelmet arra, hogy a foltozatlan, javítatlan rendszerek révén is történhet komoly fertőzés. Sokféle nevezetes féregprogram […]

Friss, ropogós