Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén. A felméréseket és a sorrend megállapítását az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit hatvan százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, negyven százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.
És még ez is...
-
2015. június 4.
Samsung Business: nagy lehetőség van az IoT-ben
-
2013. november 15.
Románia: nem férnek a bőrükbe a multik
-
2014. február 23.
Docler-Zinemath üzlet: Oscar-díjasok lehetünk
-
2019. április 8.
Csányi: a digitalizációé a jövő
-
2021. december 26.
Még egy albán mobilszolgáltatót vesz a 4iG
-
2016. június 24.
Mélykék győzelem Pestszentlőrincen