21 ezer vállalkozásnak segít a Httpool

PinterestBejelentette együttműködését a digitális hirdetési ügynökség, az Aleph Holdinghoz tartozó Httpool és a Pinterest közösségi platform.

A partnerséggel a Httpool ügyfélköre a közép- és kelet-európai régióban is megismerheti a Pinterest hirdetési megoldásait. A Httpool feladata az ügyfelek kezelése és támogatása azokban az országokban, ahol a Pinterest hirdetési szolgáltatásai jelenleg nem elérhetőek. A régióban működő ügyfelek mostantól közvetlenül érhetik el a közösségi platform aktív közönségét – olyan csoportokhoz szólhatnak, amelyek különböző márkákból szeretnének inspirálódni.

Havonta több mint 460 millióan keresik fel a Pinterestet, hogy különböző termékeket és szolgáltatásokat fedezzenek fel, öltözködési- és lakberendezési tippeket találjanak, vagy a következő nyaralásukhoz merítsenek ihletet. A hirdetők is szeretnének ennek a felfedezésnek részesei lenni, ez pedig azonos a felhasználók céljaival, akik különböző márkákat keresnek az inspirációs folyamathoz. A Httpool először kínál ügyfeleinek olyan hirdetési lehetőséget a Pinteresten, ahol legfontosabb közönségüket érhetik el.

A Pinterest egyedülálló, a teljes digitális marketing eszköztárat lefedő platform, ahol a hirdetések egyedi tartalomként szolgálhatnak. Izgatottak vagyunk az együttműködés kapcsán, biztosak vagyunk abban, hogy új értékeket nyújtunk a felhasználóinknak. A Pinterest a hirdetőket azokkal a fogyasztókkal kapcsolja össze, akik saját elhatározásból szeretnék megismerni a márkákat. A Httpool  széles ügyfélkörének globális elérése segít új partnereket hozni a platformra, és lehetővé teszi, hogy még relevánsabb tartalmakkal szolgáljunk látogatóinknak – mondta Bill Watkins, a Pinterest kockázatkezelési igazgatója (CRO).

„Nagyon örülünk, hogy ezzel az együttműködéssel segíthetjük 21 ezer vállalkozásból álló hálózatunkat, akik így tovább növekedhetnek és még jobb eredményeket érhetnek el. A Pinterest egy differenciált platform, ahol a felhasználók aktívak és vásárolni jönnek. Ügyfeleinknek most lehetőségük nyílik, hogy a márkaismertség növelésétől a vásárlási konverziókig mindent elérjenek a platformon, miközben a Pinterest számára hozzáférést biztosítunk a világ leggyorsabban növekvő piacaihoz” – mondta el Gaston Taratuta, a 2021-ben alapított Aleph Group, Inc alapítója és vezérigazgatója.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Még várni kell a nyugat hanyatlására

sze aug 2 , 2023
ShareTweetPinShareA technológiai óriáscégek közül az Apple és a Microsoft maradt a világ két legnagyobb piaci tőkeértékű vállalata július végén. Az Apple a múlt hónapban a világon elsőként érte el a három trillió dolláros piaci értéket. Ezt az új piacokon való terjeszkedéssel kapcsolatos remények és a mérsékeltebb amerikai kamatemelésekre vonatkozó várakozások […]
dollár

És még ez is...