A Telenor Research szakértői szerint 2016-ban hat fontos trend uralja majd a távközlési ipart. Az ügyfelek egyre jobban értenek a digitális technológiához, egyre önállóbbak, és egyre nagyobbak az elvárásaik, míg manapság a vállalatoknak már sokkal rövidebb idő alatt kell előrukkolniuk új szolgáltatásokkal. Erre reagálva a cégeknek kimagasló ügyfélélményt kell nyújtaniuk, és minden eddiginél jobban kell igazodniuk az előfizetők változó viselkedéséhez. Ennek pedig az is része, hogy egy termék vagy szolgáltatás kidolgozásakor már a fejlesztés korai szakaszába, akár már a prototípus megalkotásába be kell vonni őket, nem lehet többé passzív befogadóként tekinteni rájuk.
És még ez is...
-
2015. november 4.
Az OTP-s MONICOMP-é a JET-SOL
-
2014. január 6.
Kína erősíti a hamisítványok elleni küzdelmet
-
2015. január 21.
Év disztribútora a WYNIT
-
2014. március 18.
A magyaroknak a teljesítmény számit
-
2017. június 27.
Kétszázmilliárd dollár fölöt az Oracle