Ügyfeleket a szolgáltatásfejlesztésbe: 2016 legfontosabb távközlési trendjei II.

sikoly-leight-pszichoA Telenor Research szakértői szerint 2016-ban hat fontos trend uralja majd a távközlési ipart. Az ügyfelek egyre jobban értenek a digitális technológiához, egyre önállóbbak, és egyre nagyobbak az elvárásaik, míg manapság a vállalatoknak már sokkal rövidebb idő alatt kell előrukkolniuk új szolgáltatásokkal. Erre reagálva a cégeknek kimagasló ügyfélélményt kell nyújtaniuk, és minden eddiginél jobban kell igazodniuk az előfizetők változó viselkedéséhez.  Ennek pedig az is része, hogy egy termék vagy szolgáltatás kidolgozásakor már a fejlesztés korai szakaszába, akár már a prototípus megalkotásába be kell vonni őket, nem lehet többé passzív befogadóként tekinteni rájuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Online békéltetés: ki segít, ha kérdésed van?

sze febr 3 , 2016
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahová a fogyasztók regisztrálhatnak, és lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Minden európai uniós tagállam, így Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a […]