A Telenor Research szakértői szerint 2016-ban hat fontos trend uralja majd a távközlési ipart. Az ügyfelek egyre jobban értenek a digitális technológiához, egyre önállóbbak, és egyre nagyobbak az elvárásaik, míg manapság a vállalatoknak már sokkal rövidebb idő alatt kell előrukkolniuk új szolgáltatásokkal. Erre reagálva a cégeknek kimagasló ügyfélélményt kell nyújtaniuk, és minden eddiginél jobban kell igazodniuk az előfizetők változó viselkedéséhez. Ennek pedig az is része, hogy egy termék vagy szolgáltatás kidolgozásakor már a fejlesztés korai szakaszába, akár már a prototípus megalkotásába be kell vonni őket, nem lehet többé passzív befogadóként tekinteni rájuk.
És még ez is...
-
2012. december 23.
Államosították az IdomSoftot
-
2015. június 9.
Az Antenna Hungária a Huawei-t választotta
-
2012. augusztus 23.
Lenovo: harminc százalékos nyereségnövekedés
-
2021. szeptember 14.
A kis gömöc lenyelte az Invitech-et is
-
2019. december 7.
A Hungaropharma it-céget kebelezett be