A Telenor Research szakértői szerint 2016-ban hat fontos trend uralja majd a távközlési ipart. Az ügyfelek egyre jobban értenek a digitális technológiához, egyre önállóbbak, és egyre nagyobbak az elvárásaik, míg manapság a vállalatoknak már sokkal rövidebb idő alatt kell előrukkolniuk új szolgáltatásokkal. Erre reagálva a cégeknek kimagasló ügyfélélményt kell nyújtaniuk, és minden eddiginél jobban kell igazodniuk az előfizetők változó viselkedéséhez. Ennek pedig az is része, hogy egy termék vagy szolgáltatás kidolgozásakor már a fejlesztés korai szakaszába, akár már a prototípus megalkotásába be kell vonni őket, nem lehet többé passzív befogadóként tekinteni rájuk.
És még ez is...
-
2015. november 9.
A Játékszigetnek bejött a fekete péntek
-
2016. augusztus 26.
A magyarok projektoron szeretik nézni
-
2016. január 29.
Meghosszabbítja a visszaszállítási költségtérítését a PayPal
-
2014. március 7.
A BTel a prémium kategóriában
-
2018. június 6.
Cebit: 340 millió közpénzzel támogatjuk a húzóágazatot
-
2014. február 24.
Masat-1: használt eszközökkel, de segít a Telenor