Vannak még jó hírek: akkora YouTube portfólió jött létre, hogy csak na!

Közös együttműködésbe kezd a Star Network és a 4Kids Network, ezáltal Magyarország legnagyobb elérésű YouTube portfólióját értékesíthetik majd a jövőben. A szoros együttműködés középpontjában az értékesítés és a rendezvényszervezés áll. 2020 első negyedévében született meg a döntés, miszerint a Star Network és a 4Kids Network szorosabb együttműködésbe lépnek egymással. A startégiai partnerség a tulajdoni viszonyokat nem érintoi. A két cég együtt 170 csatornát üzemeltet, több mint negyvenezer videót kezel, s összesen több mint 2,5 millió felhasználót érnek el. Az elmúlt időszak alatt – április adatok szerint – 750 millió videó megjelenítés mellett, 80 millió videó megtekintés volt a csatornákon. A tartalmak között megtalálhatóak előadók, zenészek, gamerek, vloggerek, humoristák és gyerekeknek szóló tartalmak is. A két cég összefogása által egyedülálló módon tudják a hirdetők elérni a különböző korosztályokat, különös tekintettel a gyerekeknek és a szüleiknek szóló tartalmakat, illetve a zenészek/zenekarok és más szórakoztató, influencer youtube csatornákat. A közös oldalkezelések segítik az általános és direkt hirdetéseket az online térben, de fókuszban van az offline terület is.

(Lelki szemeink előtt, mint egy felgyorsított dokumentumfilm pereg ahogy felbolydul a Gazdasági Versenyhivatal, a hivatalnokok serege pattan fel az íróasztalától, s pattan nínós kocsiba a “két” társaság telephelyeire gyakorlóruhában, összevont szemöldökkel, erősen összeszorított fogakkal… A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.