A Simple felhasználók az e-Matrica (58 százalék) funkciót használták a legtöbben, rendszeresen élnek a GPS alapú Parkolás szolgáltatással (39 százalék) és 21 százalékuk váltott már jegyet az alkalmazásban, 14 százalékuk vásárolt már mozijegyet. A legtöbben átlagosan sport, vagy kulturális helyszínre szóló jegyre költenek, közel húszezer forintot vásárlásonként. Ezt követik az e-matricák több mint tizenegyezer forinttal. Ételrendelésnél és taxizásnál négy-ötezer forint körül alakultak az átlagköltések. Drágán parkolnak, nagyjából 2300 forintért, s közel 800 forintért vesznek italt az automatákból — olvasható a Simple közleményében.
És még ez is...
-
2015. október 26.
Megvannak az idei Telenor Etikus Vállalat Díj nyertesei
-
2017. április 9.
Nyakunkon az EU új adatvédelmi rendelete
-
2017. augusztus 16.
A Vaterának és társainak annyi: Magyarországra ért a Facebook Marketplace
-
2016. február 12.
Már megint üzemszünet lesz a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
-
2016. augusztus 4.
A Magyar Telekom megcsípte a Diákhitel Központot
-
2012. szeptember 11.
Hatszáz embert elbocsát Zalaegerszegen a Flextronics