Biztonsági trendek: nincs biztonsági oktatás a cégeknél

Az ESET összegyűjtötte a vállalati biztonságtudatosság jelenét és aktuális trendjeit.

Az elmúlt harminc év során hatalmasra nőtt a szakemberek és az átlagfelhasználók tudásszintje közti különbség, így a dolgozók rendszeres oktatására sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fektetni. Egy 2016-os kutatás rámutatott, hogy a megkérdezett cégeknél egyáltalán nem tartottak biztonságtudatossági képzést, és bár a háttérben ott dolgoztak a rendszergazdák, semmilyen kommunikáció nem folyt azokkal a kollégákkal, akik napi szinten használják a céges felületeket. Ahol tartottak efféle képzést, ott sem lehetett túl alapos az oktatás: mindössze évi egyszeri alkalommal harminc percet fordítottak biztonságtudatosításra. A válaszadók több mint egynegyede pedig soha egyetlen munkahelyén sem részesült biztonságtudatosságról szóló képzésben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ament Amarilla a Honor marketingvezetője

szo dec 22 , 2018
ShareTweetPinShareA Honor, Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és pr-menedzseri posztjára. Ament műszaki menedzserként végzett a Budapesti Műszaki Egyetemen. Karrierjét 2009-ben kezdte építeni, először az OMV-nél dolgozott marketing gyakornokként. Egy évvel később csatlakozott a Samsunghoz, ahol több mint négy évet töltött […]

És még ez is...