Átadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új it-helpdesk ügyfélszolgálatot Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén. Az átadáskor Dávid Ilona (az MTI képén Fejes Sándorral, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vezérigazgatójával), a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt it-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati it-szolgáltatást most egy helyen alakították ki tízmillió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező it-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint húszezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.
És még ez is...
-
2017. április 6.
E-levéltár: rendezett a jogszabályi háttér
-
2020. november 4.
Digitalizáció: a magyar bankok lemaradtak
-
2014. augusztus 13.
Tíz trükk a királyok családi fotósától
-
2014. július 31.
Somogy megyében köszörülheti ki a csorbát a T-Systems
-
2020. november 21.
Végre indul a Digitális falu program
-
2015. február 16.
Az okosóra lehet a jövő slusszkulcsa