Sinen a MÁV új it-helpdeskje

mav-helpdeskÁtadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új it-helpdesk ügyfélszolgálatot Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén. Az átadáskor Dávid Ilona (az MTI képén Fejes Sándorral, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vezérigazgatójával), a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt it-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati it-szolgáltatást most egy helyen alakították ki tízmillió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező it-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint húszezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hasít a Schneider Electric magyarországon

ked márc 4 , 2014
ShareTweetPinShareA Schneider Electric magyarországi leányvállalata 2013-ban sikeres üzleti évet könyvelt el. Az előzetes eredmények alapján a társaság belföldi kereskedelme 18,6 százalékos növekedést teljesített 2012-es eredményeihez képest, amivel az értékesítés volumene több mint 38 millió euró, míg a teljes hazai tevékenysége 20,8 százalékos növekedéssel meghaladta a 730 millió eurós értéket. Az […]
dollár

És még ez is...