Átadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új it-helpdesk ügyfélszolgálatot Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén. Az átadáskor Dávid Ilona (az MTI képén Fejes Sándorral, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vezérigazgatójával), a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt it-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati it-szolgáltatást most egy helyen alakították ki tízmillió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező it-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint húszezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.
És még ez is...
-
2014. augusztus 15.
Itt az ABB-free@home
-
2012. május 2.
Nagyon gyors a FaceKontrol (videó)
-
2023. február 16.
Sepsiszentgyörgyön: Interaktív turisztikai honlap indult
-
2015. augusztus 27.
Még mindig sok a felelőtlen gazdi
-
2012. augusztus 23.
A NetIQ Access Manager 3.2 mobil ready lett
-
2022. november 5.
Szlovén forgalomfigyelő kamerák az Útinform weboldalán