Sinen a MÁV új it-helpdeskje

mav-helpdeskÁtadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új it-helpdesk ügyfélszolgálatot Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén. Az átadáskor Dávid Ilona (az MTI képén Fejes Sándorral, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vezérigazgatójával), a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt it-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati it-szolgáltatást most egy helyen alakították ki tízmillió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező it-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint húszezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.