NAV: akár három év börtönbüntetés egy hirdetésért

tallai-andras-navA Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ezentúl nemcsak a tiltott online szerencsejátékot szervezőkkel szemben lép fel, de az illegális oldalak népszerűsítésében, reklámozásában részt vevők is szigorú, akár büntetőjogi szankcióra is számíthatnak — nyilatkozta Tállai András, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) államtitkára. Mint elmondta, azok, akik az internetes oldalakon a megfelelő engedély nélkül működtetnek online kaszinót, tiltott szerencsejátékot szerveznek — részletezte a szabályokat az államtitkár. A NAV a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) segítségével már több mint 800 blokkoló határozatot hozott — összegezte Tállai.

Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a NAV a jövőben az eddigieknél is szigorúbban fog fellépni az ellenőrizetlenül működő, engedéllyel nem rendelkező online kaszinók működtetői, valamint az ehhez szükséges elektronikus szolgáltatásokat biztosító szervezetekkel szemben. Azon szereplők sem kerülhetik el a hatósági vizsgálatot, valamint a büntetőjogi felelősségre vonást, amelyek az illegális oldalak népszerűsítésében, reklámozásában részt vesznek. A Büntető törvénykönyv szerint nemcsak az követ el bűncselekményt, aki tiltott szerencsejátékot szervez, hanem az is aki a tiltott szerencsejátékban történő részvételre nagy nyilvánosság előtt felhívja a játékosokat. Sokat, akár három évig terjedő szabadságvesztést is kockáztatnak tehát a szervezők és az illegális oldalakat reklámozók.

(Érdekes kérdés, hogy a büntetés ellen hogyan fognak védekezni a Google Adwords és a hasonló hírdetéseket az oldalaikon megjelenítő weboldalak. A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Mobilinternetre még nem, sms-re már nem költünk

csü szept 15 , 2016
ShareTweetPinShareA notebook.hu friss kutatásából az derült ki, hogy ki mit használ üzenetküldésre, valamint navigálásra az okostelefonon. Az egyáltalán nem meglepő az eredmény szerint a Facebook Messenger – amely az elmúlt időszakban önálló, multifunkciós platformmá alakult – nyolcvanöt százalékkal magasan verte a hagyományos sms-t, de a Viber is jól szerepelt 38 százalékkal. […]
sms

És még ez is...