Az európaiak egyre szívesebben vásárolnak külföldön

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, ennek két fő oka a jobb árakban, illetve a speciális keresett termékben vagy márkában keresendő. Ez a kereskedők számára nem csupán komoly lehetőséget jelent, de egyben azt is, hogy személyre szabott szolgáltatásaik széles körével meg is kell felelniük az online vásárlók elvárásainak — derül ki egy friss kutatásból.

A kutatás szerint a külföldi kereskedő kiválasztásánál a vásárlók a következő tényezőket veszik figyelembe: biztonságos fizetés (75 százalék); a megrendelés egyértelműen feltüntetett összköltsége, ideértve a vámokat és egyéb adóterheket is (72 százalék); visszárukezelés (63 százalék); a vásárló saját valutájában közölt árak (63 százalék); és a kézbesítés gyorsasága (62 százalék). A kutatásából az is kiderült, hogy majdnem minden európai e-vásárló (96 százalék) szokott online piactereken vásárolni. A vásárlók 67 százaléka szerint egyik fő ok amiért piactereket választják egyedi kereskedők helyett, hogy így jobb ár érhető el, 43 százalék pedig úgy látja, hogy ily módon valamennyi termékkategóriában szélesebb választékot találnak.

Az európai online vásárlók több mint fele (52 százalék) fontosnak tartja a különböző felajánlott szállítási lehetőségeket a termékek keresése és kiválasztása során, 75 százalékuknak fontos az ingyenes visszaküldési lehetőség is. Emellett 63 százalék megfontolásra érdemesnek találja az alternatív kiszállítási pontok választását, amennyiben azok széles időintervallumban elérhetők, és olcsóbb opciót jelentenek, mint az lakóhelyükre történő kiszállítás. A kereskedőknek „mobilabban” kell gondolkodniuk, hiszen az okostelefonon keresztül leadott rendelések jól érzékelhető trendet jelentenek. A kutatás tanúsága szerint az okostelefon-felhasználók 43 százaléka vásárolt már készülékéről. A vásárlók ezen kívül is számos vásárláshoz kapcsolódó tevékenységhez használják mobileszközeiket. Egyebek mellett 78 százalék az üzletek, vagy az üzletekkel kapcsolatos információk megtalálásához, szintén 78 százalék a rendelések nyomon követéséhez, és 75 százalék az árak összehasonlításához is igénybe veszi a mobilját.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Durva szerzői jogsértéssel vádolnak egy férfit

ked febr 13 , 2018
Szerzői jogsértéssel vádol a Fővárosi Főügyészség egy férfit, aki negyvenmillió forintot keresett azzal, hogy jogvédett műveket tett jogellenesen hozzáférhetővé az interneten – közölte a fővárosi főügyész. Ibolya Tibor a közleményben azt írta, hogy a 39 éves férfi 2009 és 2015 között mintegy háromezer filmalkotást, több mint ezer zeneművet, valamit csaknem […]
bilincs

Friss, ropogós