A bankfiókok még mindig lenyomják az e-bankolást

moneyDinamikusan nő az elektronikus csatornák szerepe a bankolásban, minden tizedik banki ügyfél már csak kizárólag elektronikus csatornát használ mindennapi pénzügyei kezelésére – derül ki az Erste Group kutatásából. A kutatás szerint Magyarországon az ügyfelek közel negyven százaléka intézi pénzügyeit online. A többség tehát egyelőre még főként bankfióki pénztárakban, ATM-eken és bankfióki tanácsadóknál intézi a mindennapi pénzügyeit, de a trend egyértelmű: az elektronikus csatornák szerepe dinamikusan nő. A megkérdezettek 43 százaléka csak a fiókokban bízik, 28 százalék a digitális csatornákat is igénybe veszi, és 11 százalék kizárólag az elektronikus csatornákat használja: azaz mobillal, netbankon keresztül vagy okostelefonos alkalmazások segítségével intézi pénzügyeit — számolt be az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Fel!