Dinamikusan nő az elektronikus csatornák szerepe a bankolásban, minden tizedik banki ügyfél már csak kizárólag elektronikus csatornát használ mindennapi pénzügyei kezelésére – derül ki az Erste Group kutatásából. A kutatás szerint Magyarországon az ügyfelek közel negyven százaléka intézi pénzügyeit online. A többség tehát egyelőre még főként bankfióki pénztárakban, ATM-eken és bankfióki tanácsadóknál intézi a mindennapi pénzügyeit, de a trend egyértelmű: az elektronikus csatornák szerepe dinamikusan nő. A megkérdezettek 43 százaléka csak a fiókokban bízik, 28 százalék a digitális csatornákat is igénybe veszi, és 11 százalék kizárólag az elektronikus csatornákat használja: azaz mobillal, netbankon keresztül vagy okostelefonos alkalmazások segítségével intézi pénzügyeit — számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2012. szeptember 12.
Gyorsan bomlanak a Telekom-szatyrok
-
2016. október 4.
Újabb haladékot kapott a Google
-
2015. március 4.
IPR-Insights: bírságolhat a Microsoft és az IBM
-
2016. június 5.
Na ez a nem gáz: E-gázszámla a Főgáznál
-
2016. május 23.
IP System — FGSZ tender: „kísért” a múlt