A rohamosan fejlődő távközlési technológia átalakítja a médiapiacot, benne a televíziózást is, mivel a negyedik generációs (4G) szélessávú mobilinternet terjedése a mobil eszközök felhasználóit is bevonja a médiatartalmat fogyasztók körébe – vélekednek a Telenor Magyarország jövőkutató szimpóziumán részt vevő vezető távközlési és televíziós és szakemberek. A hagyományos (lineáris) és a tetszés szerint elérhető (on demand) digitális tartalmat közvetítő tévécsatornák és média vállalatok képviselői, valamint a távközlési szakemberek egyetértettek abban, hogy a két szolgáltatási terület bár valamilyen szinten konkurál egymással, együttesen mégis eredményesebb, „nem zéró összegű játszmát” folytat. A technológiai fejlődési lehetőségek a felhasználói élmény olyan új és magas szintjét nyitják meg, amely a szolgáltatói és fogyasztói oldal hasznára is válnak — bizakodnak a szakemberek.
És még ez is...
-
2016. július 20.
MinDig TV: és tényleg jön az Izaura TV
-
2015. május 19.
Digitális Magyarország: akadálymentesítették a jogszabályt
-
2013. március 21.
Ericsson: nem álom a terabites átvitel
-
2020. június 23.
Annyi a telefonfülkéknek Csehországban
-
2016. augusztus 17.
Brexit: drágulhat a roamingdíj