Egy friss kutatás szerint a magyar e-vásárlók 75 százaléka vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48 százalék), az Egyesült Királyságból (27 százalék), Németországból (18 százalék), vagy az Egyesült Államokból (17 százalék) rendelünk termékeket. A kutatásból továbbá kiderül, hogy a külföldi piacokon történő vásárlási lehetőségek bővülésével átrendeződnek a fogyasztói döntéshozatalt befolyásoló tényezők is. Meglepő módon már nem az ár áll az első helyen döntéseink meghozatalakor, ugyanis az eredmények szerint a külföldi webáruházakban való vásárlás elsődleges oka, hogy az adott termék nem kapható Magyarországon. A Németországból történő rendelések esetében a válaszadók húsz százaléka, az Egyesült Királyság esetében 23 százalék, az Egyesült Államok esetében pedig 26 százalék indokolta ezzel döntését. A kutatás alapján csak Kína esetében tapasztalható, hogy a legfontosabb vásárlási döntést befolyásoló tényező továbbra is a termék ára.
És még ez is...
-
2017. augusztus 20.
.ro: vége a paradicsomi állapotoknak
-
2013. április 6.
Öt érv a bérelt vonal mellett II.
-
2015. november 5.
A brit kormányzat mindent tudni akar az állampolgárairól
-
2014. szeptember 5.
A Magyar Termék Nagydíj nyertesei VI.
-
2014. október 31.
A Vatera csatlakozott a Webox-hoz
-
2012. július 29.
Még több ingyenes wifi Angyalföldön