Európai digitális marketing szövetség alakult BlueAlliance néven

Nyolc közép-kelet-európai ország kilenc vezető digitális marketing ügynöksége szakmai szervezetet alapított BlueAlliance néven, Magyarországot két ügynökség képviseli – közölte a Varsóban létrejött szervezet.

A közlemény szerint a BlueAlliance alapító tagjai jelenlegi szolgáltatási területeiken túl is bővítenék tevékenységüket, illetve terjeszkednének más kelet-közép-európai országokban is. Az együttműködés alapköve a partneri együttműködés, tapasztalat- és tudáscsere. Az együttműködés tervének kidolgozása a lengyelországi Bluerank kezdeményezésére kezdődött 2016-ban. Az alapítók nyolc ország – Horvátország, Csehország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Ukrajna – vezető független digitális marketing ügynökségei, mindegyikük hivatalos Google Premier Partner. Az alapító ügynökségek saját országuk elismert szakértői a digitális analitika, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és közösségi média területén. Az ügynökségi csoportosulás 900 ügyfelet szolgál ki 300 munkatárssal.

A BlueAlliance tagjai
Aweb (Ukrajna), Bluerank (Lengyelország), Effectix (Csehország), eStrategai (Litvánia), Growww Digital (Magyarország), INTREN (Magyarország), KG Media (Horvátország), Pizza SEO (Szlovákia), WebDigital (Románia) – közölték.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Facebook: tízmillióan követték a vélhetően oroszok által fizetett posztokat

csü okt 5 , 2017
ShareTweetPinShareA Facebook becslései szerint az Egyesült Államokban a tavalyi elnökválasztási kampány idején és után mintegy tízmillióan követték a gyaníthatóan oroszok által közzétett reklámanyagokat. A napokban kiadott közleményében a médiaóriás figyelmeztetett: lehet, hogy egyelőre nem sikerült azonosítani a választásokat befolyásolni szándékozó valamennyi „rosszindulatú” anyagot. A hír érdekessége, hogy először fordul elő, […]
Facebook

És még ez is...