Az elektronikus eladásokból származó bevételek tavaly mintegy 800 milliárd jüant (28 ezer milliárd forint) tettek ki Kínában, ez az előző évhez képest több mint 67 százalékos növekedés – állapítja meg az iResearch pekingi tanácsadócég felmérése. Az e-kereskedelem rendkívüli növekedése lehetővé tette a költségek jelentős csökkentését, emellett több millió új munkahelyet hozott létre és a kormány által szorgalmazott gazdasági szerkezetátalakításhoz is jelentős mértékben hozzájárult – írja a jelentés. Az internetes eladások jelenleg az összes eladások három százalékát teszik ki, ez az arány 2015-ig akár hét százalékra is nőhet. Az e-kereskedelem további bővülése várható. Ennek értéke a Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég tavaly november végi tanulmánya szerint 2015-ig a kétezer milliárd jüant (70 ezer milliárd forint) is eléri majd Kínában. Ezzel a kelet-ázsiai ország – az Egyesült Államokat megelőzve – világelsővé válhat az internetes eladások piacán – számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2018. január 18.
Miskolcot választotta a Ten Pao
-
2016. június 18.
IKT-konferencia: Kara 1500 eMagyarország pont korszerűsítését ígérte
-
2016. február 22.
Kampányol a Toshiba
-
2016. szeptember 9.
Samsung – MakerBot paktum: az első körből kimarad Magyarország
-
2015. november 10.
A Magyar Telekom tovább támogatja a veszprémi kézilabdacsapatot