Kampányol a Toshiba

toshibaA Toshiba elindította a ‘Make IT work’ kampányát, a kiemelt fontosságú a közép- és nagyvállalati partnerei számára. A „Make IT work” célja, hogy a Toshiba piaci helyzetét bizonyítsa ebben a napjainkat meghatározó professzionális és folyamatosan fejlődő környezetben, a b2b megoldásokon keresztül, valamint, hogy kiemelt szintű konzultációt és terméktámogatást nyújtson partnereinek és vásárlóinak.

A Toshiba eddigi legnagyobb új üzleti sorozata, jelenleg 12 új platformból áll, köztük négy kiemelten nagy teljesítményű laptopból és hibrid eszközből – a Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C és a Portégé Z20t-C – amelyek mindegyike a Toshiba alapelgondolását képező négy lábára épül: biztonság, megbízhatóság, csatlakoztathatóság és menedzsment. Ugyancsak tartalmazzák az Intel 6. generációs Core processzorait, amelyek lényeges elemei, hogy az optimális teljesítményt megtalálják a Windows 10 rendszerrel közösen az akkumulátor élettartamának maximalizálására.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egyre jobb a fizetési élmény a Főtaxi autóiban

hét febr 22 , 2016
Az Ingenico Group bejelentette, hogy a Főtaxi a cégcsoport fizetési megoldásait választotta POS terminál flottájának megújítására. A két vállalat évek óta dolgozik együtt, és a most  megkötött megállapodás keretében az Ingenico gondoskodik a mintegy 1200 darabos fizetési terminál flotta megújításáról és a rajtuk futó zártláncú üzleti applikáció fejlesztéséről. Az autókba […]
Főtaxi

Friss, ropogós