A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1 milliárd 44 millió forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol, és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges – mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos. Kaprinay kifejtette: tavaly mintegy ezer üzleti partner szolgáltatását értékesítették a kedvezményt adó bónusz rendszerben. Az alapító szerint 2011-ben 1,6 milliárd forintot „spóroltak” meg a rajtuk keresztül kedvezményesen vásárlóknak, a 2010 szeptemberi indulás óta pedig 1,9 milliárd forintot sikerült az emberek pénztárcájában hagyni ahhoz képest, ha a szolgáltatást boltban vásárolták volna meg. A Bónusz Brigád tavaly novemberben csatlakozott a Slevomat Group nemzetközi hálózatához, amely hét ország helyi közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót, a hálózat 39 városban szolgálja ki ügyfeleit – írja az MTI.
És még ez is...
-
2020. szeptember 15.
Varga: folytatjuk a szélmalomharcot
-
2014. április 8.
Facebook: még mindig le vagyunk maradva a nyugattól
-
2016. április 14.
Az evosofttal erősödött az EJMSZ
-
2018. március 16.
Az e-sport állítólag maga az élet, erő, egészség