Az Amazon a legértékesebb márka

A 2018-as márkaérték-ranglistát az Amazon vezeti, a második helyen az Apple, a harmadikon pedig a Google áll. Tavaly a listát fordított rangsorban vezette a három cég, a Google állt az élen, az Amazon a harmadik helyen. A tíz legnagyobb márkaértékű cég közül egyébként nyolc amerikai. A ranglista negyedik helyén a Samsung áll, két helyezést javítva a 2017-es rangsorhoz képest. Az ötödik helyre a Facebook lépett előre a kilencedikről. A hatodik helyre az AT&T esett vissza a negyedikről, a hetedikre pedig a Microsoft az ötödikről, míg a nyolcadikra a Verizon a hetedikről, a kilencedikre a Walmart a nyolcadikról. A lista első tíz helyezettje közé a tavalyihoz hasonlóan az idén is egyetlen kínai vállalat került be, az ICBC bank a tizedik helyre. A bank a 2017-eshez képest 24 százalékkal 59,189 milliárd dollárra növelte márkaértékét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nincs igény az állatbarát munkahelyekre

csü márc 8 , 2018
ShareTweetPinShareA Profession.hu legfrissebb kutatása azt vizsgálja, hogy hazánkban milyen a megítélése az állatbarát munkahelyeknek. A válaszadók nyolcvan százaléka állította, hogy kifejezetten szereti az állatokat. Házi kedvencet ennél kevesebben, a kutatásban résztvevők 64 százaléka tart otthon. Az állattartók körében egyértelmű favorit a kutya 45, ezt követi a macska 30 százalékkal. Díszhalakkal […]

És még ez is...