A Vodafone július elsején újra elindította a Red Pass szolgáltatást, amellyel a nyaralási csúcsszezon idején – augusztus végéig – a Red ügyfelek exkluzív kiszolgálásban részesülnek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Tavaly több mint hétezren vették igénybe ezt a szolgáltatást és esetenként 20-30 percet, vagy akár egy órát is megspórolhattak így. A Red Pass szolgáltatás a Red előfizetők és útitársaik számára érhető el díjmentesen. A Red Pass igénybevételéhez mindössze egy előzetes regisztráció szükséges a Red Pass oldalon. Ezt követően az utasokat a reptéri Red Asszisztensek várják a repülőtéren és az ő segítségükkel soron kívül mehetnek át a biztonsági ellenőrzésen, majd a SkyCourt területén a Vodafone Lounge-ban üdítők, kávé és snack mellett tölthetik el az utazás megkezdéséig hátralévő időt. A Red Pass szolgáltatás július 1 és augusztus 31-e között, mindennap hajnali négytől este nyolcig érhető el.
És még ez is...
-
2015. február 3.
Okostelefon-eladások: 2014 csúcs volt
-
2021. december 27.
A Revolut is a Huawei partnerei között
-
2019. április 12.
A Pál utcai fiúk nyomában: mobilapp készült a regényhez
-
2019. március 15.
Úgy tűnik a Telenor egyedül nem lesz képes az 5G-s hálózatot kiépíteni
-
2013. április 5.
Ügyféladatok: jogtipró gyakorlat Szlovákiában