A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. A webáruházak döntő többsége továbbra is a Facebookot választja a közösségi médiában való megjelenésre. Jellemzően még Google+-on és Youtube-on képviseltetik magukat, de az Instagram az online áruházak körében is egyre népszerűbb. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.
És még ez is...
-
2015. április 3.
Az SAP díjazta legjobb partnereit
-
2014. február 27.
Az internet miatt olvasunk kevesebbet
-
2019. március 17.
Még nem elég: szorgosan törölte tavaly a káros tartalmakat a Google
-
2012. április 11.
Nagyon ment tavaly a BTel szekere
-
2016. szeptember 13.
Kolosszális eredményt ért el az SAP Magyarországon
-
2016. november 15.
Deutsch: Magyarország legyen az elítben