A megkérdezett e-kereskedők háromnegyede jelezte, idén nem szeretne kimaradni a november végi akciós időszakból – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI) kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből. A fekete péntek terjedése vásárlói szemszögből vitathatatlanul hasznos, hisz minden ilyen kezdeményezés jót tesz az online vásárlás népszerűségének. Másrészről azonban, növeli a szakadékot a legnagyobb áruházak és a kis webshopok között, mivel ilyenkor jellemzően a piacvezetők hirdetései uralják a médiafelületeket. Ráadásul a fekete péntek okozta megtöbbszöröződött rendelés- és csomagszám, óriási kihívás elé állítja a kereskedők és vevők közé ékelődő logisztikai szolgáltatókat, nem beszélve a látogatószám miatti informatikai túlterheltségről – ami a rendszer üzemeltetői mellett, az ügyfélszolgálati munkatársak vállára is többlet terheket ró.
És még ez is...
-
2019. december 2.
Merkel: meg kell őrizni az internet egységét és szabadságát
-
2014. május 16.
Kocsmázás helyett is internetezünk
-
2020. december 27.
A nők a böngészésben hisznek
-
2014. május 31.
Simon: növekedési pályán az it-szektor
-
2017. szeptember 13.
Spanyolország 1,2 millió euróra büntette a Facebookot
-
2019. október 1.
Nagy a tülekedés a digitális stratégiai tanácsadás piacán