A nők a böngészésben hisznek

laptop, nőA Huawei friss felmérése szerint teljesen eltérő a nemek között a tartalomfogyasztás módja.

Az alkalmazások letöltése a férfiakra sokkal inkább jellemző (40 százalék), mint a nőkre (30 százalék), akik az appok letöltése helyett inkább az adott tartalom weboldalát nyitják meg. A gyengébbik nem képviselői előszeretettel használják akár a közösségi médiát is ezen a módon (32 százalék) a natív alkalmazásokkal (30 százalék) szemben. Az életkor szerinti megoszlás azt mutatta, hogy a 18–24 éves generáció jellemzően alkalmazásokat tölt le és sokkal kisebb arányban használ weboldalakat (29,73 százalék), mint a többi korosztály (40,16 százalék). Arra a kérdésre, hogy milyen típusú alkalmazások feltétlenül szükségesek számukra, a legtöbben a közösségimédia-appokat (18,3 százalék), a játék- és szórakoztató alkalmazásokat (11,5 százalék) valamint a zenét (17,6 százalék) jelölték meg a legtöbben. Ugyanakkor kevesebben tartják elengedhetetlennek az utazással és életmóddal (sport, fitnesz, randevú stb.) kapcsolatos alkalmazásokat, ezeket töltik le a legkisebb számban még a 18–24 éves korosztályban is.

A nemek eloszlását tekintve a nők körében népszerűbbek az online vásárlási appok, mint a férfiak körében (10,7 százalék vs 7,9 százalék), a férfiak viszont a mobilbank alkalmazásokat részesítik előnyben (13,6 százalék vs 11,6 százalék). Az appok népszerűségét nemcsak az életkor és a nem befolyásolja, hanem a lakóhely is. Az étel, és élelmiszer kiszállítással kapcsolatos alkalmazások sokkal népszerűbbek Budapesten (7,1 százalék), mint vidéken (4,8 százalék). Az online vásárlási alkalmazások azonban fontosabbak azoknak a felhasználóknak, akik Budapesten kívül élnek (9,7 százalék vs. 8,7 százalék). A banki alkalmazások használata viszont a fővárosban (27,1 százalék) és a megyeszékhelyeken (28,3 százalék) magasabb az országos átlagnál (22,8 százalék). Meglepő módon a TikTok pedig a kisvárosokban jóval népszerűbb (13,9 százalék) az átlaghoz képest (8,5 százalék).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Megújulnak a zsarolóvírusok: 2021 a mostaninál is rosszabb lesz I.

vas dec 27 , 2020
Jövőre is egyre több zsarolóprogrammal kell majd szembenéznie a cégeknek és az egyéni felhasználóknak – derült ki az ESET a biztonságtechnikai szoftvermegoldásokat fejlesztő vállalat 2021-es kiberbiztonsági trendekről szóló jelentéséből. Az elemzés szerint az adatok kiszivárogtatása és a zsarolás nem új technikák, viszont növekvő tendenciát mutatnak. A cégek egyre felkészültebbek, olyan […]
vírus

És még ez is...