A fekete péntek tönkreteszi a kicsiket

fekete-pentekA megkérdezett e-kereskedők háromnegyede jelezte, idén nem szeretne kimaradni a november végi akciós időszakból  – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI) kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből. A fekete péntek terjedése vásárlói szemszögből vitathatatlanul hasznos, hisz minden ilyen kezdeményezés jót tesz az online vásárlás népszerűségének. Másrészről azonban, növeli a szakadékot a legnagyobb áruházak és a kis webshopok között, mivel ilyenkor jellemzően a piacvezetők hirdetései uralják a médiafelületeket. Ráadásul a fekete péntek okozta megtöbbszöröződött rendelés- és csomagszám, óriási kihívás elé állítja a kereskedők és vevők közé ékelődő logisztikai szolgáltatókat, nem beszélve a látogatószám miatti informatikai túlterheltségről – ami a rendszer üzemeltetői mellett, az ügyfélszolgálati munkatársak vállára is többlet terheket ró.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Öt fok alatt ne tárolj: Toshiba trükkök

hét nov 16 , 2015
ShareTweetPinShareA Toshiba szerint nyakunkon a tél, a fagy, a didergés, ezért néhány tanáccsal próbál segíteni, hogyan kerülhetők el a hidegből adódó meghibásodások és az adatvesztések. A notebookok és tabletek csak bizonyos hőmérsékleti tartomány között használhatóak. Erről a tartományról az eszköz használati útmutatójában találsz bővebb leírást. Például, ha Toshiba Portégé Z20t-B […]

És még ez is...