A kínai piacra fókuszál az idén a navigációs és újabban már kiberbiztonsági megoldásokat is kínáló magyar autóipari szoftverfejlesztő NNG Kft. — mondta Giles Shrimpton vezérigazgató. Hangsúlyozta, a piaci terjeszkedés részeként hamarosan ötven fejlesztő mérnökkel új központot nyitnak Sanghajban. Eddig 15, többnyire kereskedelemmel foglalkozó munkatársuk volt a távol-keleti országban. Shrimpton elmondta, hogy a cég 2016-ban 98 millió euró árbevételéből két százalék származott a kínai belföldi piacról, öt-hét százalékot tesz ki a kínai kivitelből adódó bevételük, ezt az arányt szeretnék a jövőben 20-25 százalékra növelni. Az NNG vezérigazgatója elmondta, jelenleg öt kínai autógyárnak fejlesztenek helyi megoldásokat, és arra számítanak, hogy az autók eladásának növekedésével üzleti lehetőségeik is bővülnek.
És még ez is...
-
2017. augusztus 16.
Német videó-szerkesztő startup céget vásárolt meg a Facebook
-
2013. január 23.
A Systemax Budapestre jön
-
2013. szeptember 17.
Most jó a Carinex Kft.-nek
-
2018. november 25.
A Facebook egy távozó vezetőjével vitetné el a balhét
-
2013. augusztus 22.
Államigazgatásban erősítene az SAP
-
2018. február 2.
Rekordnyereséget ért el a Samsung