Akciózik a Magyar Telekom

Big Data analitikára alapozva olyan új termékportfóliót kínál a Magyar Telekom, amely használatával a hazai cégek a távközlési társaságnál fellelhető adatokat csoportosítva képessé válnak arra, hogy könnyebben célozzák meg ügyfeleiket ajánlataikkal és jobb minőségben tudják kiszolgálni őket.

A termékportfólió tartalmazza a Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország kompetenciáit, vagyis kis-, közép- és nagyvállalatok számára is hasznosítható. Része például a Footfall Analytics, amely segítségével az üzletek környékén lehet monitorozni a vásárlók mozgását, demográfiai csoportok szerint elemezve, hogy mennyien és mikor voltak az üzlethelyiség közelében. A szolgáltatás használatával optimalizálni lehet például a nyitvatartási időt, a termékportfóliót, segít új üzletnyitás esetén a legmegfelelőbb helyszín kiválasztásában, valamint kültéri hirdetések elhelyezésében a leglátogatottabb pontok megtalálásával.

Részben a Footfall Analytics-ből nyert adatokra, részben a cégek saját elemzéseire épül a Smart Campaigns szolgáltatás. Ezzel az üzletek olyan üzeneteket tudnak eljuttatni célcsoportjaiknak, amelyek mindig az optimális időben és helyen értesítik a vásárlókat a nekik szánt ajánlatokról. A Leading Data szolgáltatások egyre bővülő köre egyfelől maximálisan védik az ügyfelek, vásárlók személyiségi jogait (vagyis az ügyfelek adatait kizárólag anonimizált módon használja fel a Footfall Analytics, a Smart Campaigns szolgáltatás esetén pedig előzetesen az ügyfél hozzájárulását szükséges kérni), másfelől a kereskedők sokkal többet megtudhatnak potenciális vevőikről.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Sose gondolnád mit kutat együtt az ELTE és az Invitel

pén dec 9 , 2016
ShareTweetPinShareHogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás? Miként lesznek a Doktor House-hoz hasonló antihősök a sorozatok legnépszerűbb szereplői? Többek között ilyen és hasonló kérdésekre keresi a választ az Invitel és az ELTE MMI közös, hosszú távú együttműködésében, amelynek fő témája […]

És még ez is...