Z-gen: ne azt figyeljék mit teszünk, hanem amit felteszünk!

z-genNet-, multitasking-, nárcisztikus-, valamint selfie-generáció – így jellemezték a „Célkeresztben a Z-generáció” konferencia előadói a mai 5-21 éves korcsoport tagjait. Az egész napos konferencián többek között az is kiderült, hogy a jelenlegi iskolás korosztálynak az információ utáni igénye már-már a függőséghez hasonlítható, ezzel együtt azonban kiválóak a szelektív figyelemmegosztásban és a társas kapcsolataik leginkább a nyilvánosságnak szólnak (Hát ez nem túl nagy felfedezés. A -szerk- megj.)

Z-generáció: „Nem az vagy, amit teszel, hanem, amit felteszel!”

A TNS Hoffmann kutatócég által – a Z-generáció körében – készített felmérésből az derült ki, hogy a megkérdezettek félnek a jövőtől, valamint kimondottan tartanak a szűkülő anyagi forrásoktól (Nem hülyék az egyértelmű. A -szerk- megj.). A jövőképpel kapcsolatban azonban az látszik, hogy nincsenek kiemelkedő igényeik, megelégszenek egy multinál betöltött menedzseri pozícióval (Álmodik a nyomor. A -szerk- megj.), valamint egy biztos családi háttérrel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Papírmentes iroda: a legrossszabb a félmegoldás

hét máj 11 , 2015
Nem a megtakarítás, nem a hatékonyság és nem is a környezetvédelem a legfontosabb nagyvállalati szempontok a digitális irodával szemben. A szabályoknak való megfelelés mindennél fontosabb. Többek között ez derül ki a Quattrosoft Kft. nagyvállalati it-igazgatók körében, elektronikus dokumentumkezelésről végzett kutatásából. A válaszadók 27 százalékánál még nem került bevezetésre az elektronikus iratkezelés. A megkérdezettek […]

Friss, ropogós